جمشید خلقی

مقالات علوم سیاسی

جمشید خلقی

مقالات علوم سیاسی

جمشید خلقی
مقالات علوم سیاسی
آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۲/۱۴
    ...

مشاور سیاسی فرمانداری ویژه آبادان:
توسعه پایدار در فضای آرام جامعه میسر می شود
با عنایت به سال همدلی و همزبانی ،توسعه پایدار ، در فضای آرام جامعه میسر می‌شود.
یادگاری: مشاور سیاسی فرمانداری ویژه آبادان ضمن  اشاره به مطلب فوق در خصوص راه حل اختلافات پیش آمده میان رییس آموزش و پرورش آبادان و امام جمعه این شهر  گفت :   با توجه به دستور استاندار محترم در تهیه سند راهبردی آموزش و پرورش، می بایست مشکلات و اختلاف نظرها و روش ها را در چهار چوب مذاکرات در شورای آموزش و پرورش، و در مسیر قانونی خود دنبال نمود.
جمشید خلقی ادامه داد:چنانچه این مهم محقق شود بهتر می توان به دغذغه‌ها و بهبود شاخصه‌های تعلیم و تربیت پرداخت و از سوی دیگرجلوی  برهم زدن جو آرام  منطقه نیز گرفته می شود.
این مدرس دانشگاه ،ضمن تایید کمبودها و مشکلات فراوان آموزش و پرورش آبادان گفت:مدیریت آموزش و پرورش ناچار است ،در چهارچوب قوانین و مقررات و آئین نامه‌های ابلاغی وزارت‌خانه  متبوع و با توجه به امکانات و محدودیت‌ها و کمبودهای فراوان در شرایط موجود، برنامه ریزی و اقدام نماید.
مشاور سیاسی فرمانداری ویژه آبادان در پایان تاکید کرد: امامت جمعه به عنوان یک نهاد ارزشی و به نمایندگی از مقام عظمای ولایت، دارای کارکرد نظارتی، اخلاقی، اعتقادی، معنوی و دلسوزی پدرانه برای جامعه‌ است که می بایست با در نظر گرفتن این موارد در مسائل جامعه ورود نماید.
http://yadegaridaily.ir/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۸
جمشید خلقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی